Дані
про обдарованих дітей
Сивків Дмитро Олександрович, учень 10 класу
Іскрівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Досягнення учнів (коли, в яких конкурсах, змаганнях, олімпіадах брав участь, які місця виборов)
2016/2017 н.р.
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учасник районного турніру
з правознавства
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учаник Всеукраїнського
конкурсу «Олімпус» з історії;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, ІІ місце на шкільній
предметній олімпіаді з історії;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, ІІ місце на шкільній
предметній олімпіаді з правознавства;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учасник районної
предметної олімпіади з історії;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, ІІ місце на районній
предметній олімпіаді з правознавства;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учасник обласної
предметної олімпіади з правознавства;
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, І місце у І етапі
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів
Малої академії наук.
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учасник ІІ етапу
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів
Малої академії наук.
Ø Сивків Дмитро, 10 клас, учасник онлайн-вікторини
«Від Київської держави (Русі-України) до Революції Гідності» присвяченої Дню
Соборності України на платформі MIKSIKE «Права людини починаються з прав дитини";
Баранько Віталій Вікторович, учень 7 класу
Іскрівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Досягнення учнів (коли, в яких конкурсах, змаганнях, олімпіадах брав участь, які місця виборов)
2014/2015 н.р.
Ø Баранько Віталій, 5 клас, учасник районної
науково-практичної конференції «Учнівська творчість – 2014»;
Ø Баранько Віталій, 5 клас, переможець
Всеукраїнського конкурсу «Олімпус» з історії;
2015/2016 н.р.
Ø Баранько Віталій, 6 клас, учасник районної
науково-практичної конференції «Учнівська творчість – 2015»;
Ø Баранько Віталій, 6 клас, переможець
Всеукраїнського конкурсу «Альбус» з історії;
2016/2017 н.р.
Ø Баранько Віталій, 7 клас, учасник районної
науково-практичної конференції «Учнівська творчість – 2016»;
Ø Баранько Віталій, 7 клас, учасник
науково-практичної конференції «Шляхами подвигу і слави»;
Ø Баранько Віталій, 7 клас, учаник Всеукраїнського
конкурсу «Олімпус» з історії;
Ø Баранько Віталій, 7 клас, І місце на шкільній
предметній олімпіаді з історії;
Ø Баранько Віталій, 7 клас, учасник онлайн-вікторини
присвяченої Всеукраїнському Дню захисту прав людини на платформі MIKSIKE «Права людини
починаються з прав дитини";
Ø Баранько Віталій, 7 клас, учасник онлайн-вікторини
«Від Київської держави (Русі-України) до Революції Гідності» присвяченої Дню
Соборності України на платформі MIKSIKE «Права людини починаються з прав дитини";
Іскрівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
ПЛАН
роботи з
обдарованими дітьми
на 2016/2017
н.р.
Вчитель
історії та правознавства
Баранько
Тетяна Валентинівна
Іскрівка -
2016
План роботи з обдарованими та здібними дітьми.
Мета
роботи:
Ø
пошук талановитих
дітей та їх розвиток;
Ø
створення
оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
Ø
розробка системи
роботи з обдарованими учнями;
Ø
удосконалення
уроку як засобу розвитку творчої особистості учня.
ВЕРЕСЕНЬ
1. Мікродослідження
в класах (тестування) «Обдарована дитина».
2. Скласти
список обдарованих дітей, які мають бажання додатково вивчати історію.
3. Систематизувати завдання шкільних олімпіад з історії в окрему
папку.
4. Розробити пам'ятку для обдарованих дітей «Як самостійно
працювати з підручником».
ЖОВТЕНЬ
1. Шкільні
олімпіади та їх аналіз.
2. Індивідуально-групові
заняття з переможцями І (шкільного) туру Всеукраїнських учнівських олімпіад.
3. Ознайомити учнів з методикою написання рефератів:
структурою, формат, використання додаткової літератури, вибір теми.
4. Провести
бесіду про значення для поглиблення знань з історії навчальних програм в
Інтернеті, зокрема «Знайки».
ЛИСТОПАД
1. Підготовча
робота з учасниками шкільних олімпіад.
2. Участь
у районних етапах олімпіад, конкурсі
3. Предметні
тижні (згідно з планом школи).
ГРУДЕНЬ
1. Участь у обласних етапах олімпіад.
2. Аналіз
підсумків ІІ туру предметних олімпіад
3. Підготовка звіту про
роботу із здібними та обдарованими учнями
за І семестр у 2016-2017 н.р.
СІЧЕНЬ
1. Обласні
етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
2. Всеукраїнський
інтерактивний учнівський конкурс юних істориків "Лелека", «Олімпус»
ЛЮТИЙ
1.Взяти
участь в історичних експедиціях з метою залучення обдарованих дітей до
дослідницької роботи для вивчення історії рідного краю, України.
2.Розробити
систему тестових завдань високого рівня з історії України і всесвітньої історії
(10 кл) для вироблення вміння в обдарованих дітей узагальнювати, робити
аргументовані висновки, висловлювати власне бачення історичних подій.
БЕРЕЗЕНЬ
1. Перспективне планування
роботи із здібними та обдарованими учнями.
2. Створення портфоліо обдарованих дітей
3. Розв’язання тестових завдань
КВІТЕНЬ
1.Підготовка звіту про
роботу із здібними та обдарованими учнями
у 2016-2017 н.р.
2. Аналіз результатів підсумкового
моніторингу якості знань з історії
ТРАВЕНЬ
1. Узгодження плану роботи на 2017-2018 н.р.
2. Підбиття підсумків роботи
(діаграми, схеми).
3. Нагородження кращих учнів грамотами
Орієнтовний план індивідуальних занять
з обдарованими учнями
№
з/п
|
Зміст
|
Дата
виконання
|
Основні
питання та види роботи
|
Домашнє
завдання
|
1.
|
Підготовка
до І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
|
05.09.16
р.
|
Повторення
вивченого матеріалу у 9 класі з історії України за темою «Українські
землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій
третині ХІХ ст.»
|
Опрацювати
матеріали теми «Масонство
в Україні. Російський та польський визвольні рухи на українських землях у
1820-30-х рр.»
|
2.
|
Підготовка
до І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
|
12.09.16
р.
|
Повторення
вивченого матеріалу у 9 класі з історії України за темою «Соціально-економічне
життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.»
|
Повторити
історичні поняття, які були засвоєні упродовж вивченої теми
|
3.
|
Підготовка
до І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
|
19.09.16
р.
|
Повторення
вивченого матеріалу у 9 класі з всесвітньої історії за темою «Європа
в добу революції 1848-1849 рр.»
|
Повторити
історичні поняття «Весна народів» та ін. Робота з атласом
|
4.
|
Підготовчий
етап до написання науково-дослідницької роботи (МАН)
|
26.09.16 р.
|
Допомога
щодо написання вступу до науково-дослідницької роботи
|
|
5
|
Підготовка
до І етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства
|
17.10.16 р.
|
Надання консультацій до
теми «Правила і закони у суспільстві та твоєму житті»
|
|
6
|
Вивчення теми «Грошовий
обіг на Україні. Періодизація грошового обігу на українських землях та її
характеристика» Боністика.
Предмет
і завдання боністики. Історія розвитку і обігу паперових грошей в Україні.
|
10.10.16
р.
|
Засвоїти
Основні
поняття та терміни: монети, паперові гроші, аверс, реверс, гурт, легенда,
іконографія, номінал, проба, лігатурна вага, монетна стопа, гривня, бона,
номінал, вартість грошової системи, емісія.
|
|
7
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з
історії
|
24.10.16
р.
|
Надання
консультації
|
|
8
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
|
31.10.16
р.
|
Надання консультації з
вивчення теми «Менталітет
українців.»
|
Повторення
вивченого матеріалу у 9 класі з історії України на тему «Культурне
життя в українських землях наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.».
|
9
|
Написання
науково-дослідницької роботи (МАН) на тему: «Історія Української гривні»
|
07.11.16 р.
|
Надання консультації щодо написання науково-дослідницької роботи
|
|
10
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства
|
28.11.16 р.
|
Повторення вивченого матеріалу у 9 класі
|
|
11
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства
|
05.12.16 р.
|
Повторення вивченого матеріалу
у 9 класі
|
|
12
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства
|
12.12.16 р.
|
Розв’язування юридичних ситуацій
|
|
13
|
Підготовка
до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства
|
19.12.16 р.
|
Розв’язування юридичних ситуацій
|
Список
обдарованих
учнів з історії та правознавства
№
з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Дата
народження
|
Клас
|
Примітка
|
1.
|
Сивків
Дмитро Олександрович
|
04.11.2001
|
10
|
|
2
|
Баранько
Віталій
Вікторович
|
12.05.2004
|
7
|
|
ПАМ’ЯТКА
ВЧИТЕЛЮ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Постійно
працюйте над вихованням почуттів дітей, особливо вразливих і чуттєвих до
всього, що стосується їхнього «я».
2. Допомагайте
обдарованим дітям виробити адекватну я-концепцію і самооцінку, розвивати симпатію.
3. Забезпечуйте
сприятливу емоційну атмосферу, адже дитина набуває емоційного досвіду в процесі
взаємодії з людьми.
4. Дотримуйтеся
порядку й дисципліни, обдаровані діти, як і всі інші, повинні знати межу
допустимої поведінки.
5. Скеровуйте
енергію і творчість обдарованих дітей у потрібне русло, щоб їх праця приносила
користь.
6. У
роботі з обдарованими дітьми використовуйте дослідницький метод, це активізує
їхню роботу.
7. Розвивайте
здібності дітей, широко використовуйте метод самостійного набуття знань.
8. Привчайте
обдарованих дітей працювати спільно, це допоможе їм легше адаптуватися до
соціальних умов.
9. Заохочуйте
дітей, це стимулює їх.
10. Тісно
співпрацюйте з батьками обдарованих дітей, щоб розвинути здібності кожної дитини.
ПАМ’ЯТКА
БАТЬКАМ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
1. Створити
безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти
розраду у разі своїх розчарувань і невдач.
2. Підтримайте
здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до невдач. Уникайте
негативної оцінки творчих спроб дитини.
3. Будьте
терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість дитини. Намагайтесь
відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
4. Залишайте
дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми
справами. Надлишок опіки
може обмежити творчість.
5. Допомагайте
дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої
скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.
6. Допомагайте
дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не
зрозумілого ровесниками творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий
імпульс.
7. Поясність,
що не на всі запитання дитини можна відповісти однозначно. Для цього потрібен
час, а з боку дитини – терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному
напруженні, не відкидаючи своїх ідей.
8. Допомагайте
дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити
за межі пристойного.
9. Допомагайте
дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку
ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.
Немає коментарів:
Дописати коментар